.

.

11 Ocak 2015 Pazar

KOLAY TRUFF

                             KOLAY  TRUFF




Merhabalar... doğum günü masamdan truff tarifini paylaşacağım sizlere. Bu aralarda sık yaptığım şekerlemelerden hem çabuk oluşu hemde severek yaptığım için bana pratik geliyor yiyenlerde beğeniyor. Bu tarifimde bana özgü oldu daha az masrafsız trufflar için...
Buyrun tarife:))



MALZEMELER:
Bir paket istediğiniz marka baton kek.
İki paket çikolata.(80gr) 
Yarım çay bardağı süt.
Bir çorba kaşığı tereyağ.
Portakal kabuğu rendesi.







HAZIRLANIŞI:
Öncelikle karıştıracağımız bir kaba keki ufalıyoruz. Küçük bir tencereye sütü biraz ısıtıp çikolataları parçalayıp içine ilave ediyoruz. Tereyağını ekliyor bir tataftanda karıştırıyoruz. Bu işlemleri yaparken çok kısık ateşte yapıyoruz, çikolataların yanmaması gerekir. Eridikten sonra ocağın altını kapatıyoruz.
Çikolata biraz soğuduktan sonra portakal kabuğu rendesi ilavesi ile kekimizi yoğurup, dolaba kaldırıyoruz. Bir saat sonra dolaptan çıkarıp istediğimiz gibi şekillendirip süslüyoruz. Ben hindistancevizi ile erimiş çikolataya buladım. Bazende kakaoya buluyorum.
Siz de istediğiniz malzeme ile süsleyebilirsiniz. Trufflarımız hazır
hepinize... 




AFİYET OLSUN:))





















7 yorum:

  1. Truflar harika gorunuyor, ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Size de ikram edelim ne demek:))

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Çikolatalı trufflar eminim nefis olmuştur.. Ellerinize sağlık.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil